marți, 10 februarie 2009

CÂNTĂRI LA ÎNMORMÂNTARE. MÂNGÂIETOARE.


LA TINE LA TINE

ISUSE CÂND VOI VENI!


Isuse, Isuse, primeşte-mă la Tine

Căci eu vin din dureri şi suspin

La Tine, la Tine, Isuse când voi veni

Pe braţul Tău mă voi odihni.


Vin dar încrezător scumpul meu Mântuitor

Să-mi legi rănile care mă dor

La Tine, la Tine, Isuse când voi veni

Pe braţul Tău mă voi odihni.


Isuse, Isuse, pieptul Tău fă-l căpătâi

Şi cu mâna Ta să mă mângâi

La Tine, la Tine, Isuse când voi veni

Pe braţul Tău mă voi odihni.


Iartă-mă, iartă-mă, Isuse al meu iubit

Iartă-mă căci eu mult am greşit

La Tine, la Tine, Isuse când voi veni

Pe braţul Tău mă voi odihni.



CU LACRIMI ŞI FIORI


Cu lacrimi şi fiori

Sicriu-ţi salutăm

Cântări şi triste flori

Acum îţi aducem.


Mereu cu noi fiind

Un suflet credincios

Rămâi acum privind

La noi cu ochi duioşi.


Azi când ne despărţim

Îţi facem legământ

În suflet te-om păstra mereu

Cât fi-vom pe pământ.



VEŞNICA POMENIRE


Veşnica lui (ei) pomenire

Sus în Cer la nemurire

Unde-i somnul dulce lin

Odihnească-n veci Amin.

Niciun comentariu: